Tävlingsresultat

Var ju på Vällingby idag och tävlade, LC:1 och LB:1.
LC: Kändes han fin i, inte riktigt 100 framme för skänkeln, men ändå helt okej. Hade inga missar och fick 70,00% Och kom första utanför placering på det (femma). Fast jag var helt säker på att det var 5 placerade och gick in på prisutdelningen iaf HAHAH piiiiinsaaaaaaamt! :p Men sara sa iaf till mig så jag bara gick in och gick ut liksom^^
Domarens kommentar: Trevlig uppvisning på ponny i stadig form


Sen så satt vi och åt massa kladdkaka i solen innan nästa klass.
LB: Alltså det var aaasvarmt, och innan jag gick in till framridningen så frustade han och det kom massa snor :( så han är nog lite försyld plutten. Han kändes ganska trött från början, så jag red inte fram så länge.
Fick aldrig fram honom för skänkeln så ja det var lite segt inne på banan och när han inte går fram så blir han lite "hackig" i formen. Men fick 63,45%

Domarens kommentar: Trevligt ridet på ponny som tappar lite bjudning och blir ostadig i formen. Behöver länga mer i mellangångarter.


några bilder från min lilla kamera. sen kommer det fler bilder och filmer :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni var så duktiga! :) <3 riktigt fint ridet!

vilken fin bild i mitten! biffen!

2011-04-22 @ 17:58:21
Postat av: sara

JAG TOG DEN!! :D<3

2011-04-22 @ 20:16:11
URL: http://sarametwally.devote.se
Postat av: Matilda Holmström

Fina resultat! Men känns ju inte så bra att du tävlar på en förkyld häst :s

2011-04-24 @ 10:01:47
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ni var HEL GRYMMA båda två! :D måste bara få skratta lite.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHA det var så himla kul när du gick in på prisutdelningen!! xD hahahahah!! okej nu har jag nog skrattat klart.. hah hahaha :D <3

2011-04-24 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0