praktikdag

på segersta :)
Gjorde iordning hästar till Mads typ hela förmiddagen, borstade, lindade, sadlade osv.
Fick rida fram Kexet (Son of Chex) till honom också, det var kul!
Red då på kandar för första gången i mitt liv :p Det såg nog inte särskilt bra ut när jag red haha, måste lära mig att rida lätt i sån där underbar trav alltså! Fick lite hjälp av Mads också när han red på nån annan samtidigt. Kexet hade också underbar galopp! Det var liksom så lätt! Han är så fin och lydig! Gjorde till och med ett byte ;D
Sen såg jag lite då mads red på honom, liiite skillnad xD fast det är ju inte så konstigt^^
skoj var det i vilket fall!
Sen så gjorde vi lite mer basic saker, tog in hästar från hagen, sopade, slängde ner hö, spånade och sånt :)
Kexeeeet

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Kan du berätta lite om din skola?

Typ hur är ert schema? Mycket plugg efter skolan?

Bra gemenskaphet?

Är det mycket redovisningar inför stora grupper eller?

Hur ser en dag ut på skolan?



Tänkte söka till er, men har massa funderingar så det vore super om du kunde svara i något inlägg :)

2011-02-22 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0