The Hunger Games

I slutet på sommaren läste jag Hungerspelen, första boken i serien med samma namn. Och omg  den var så galet bra! Läste dom två andra också. Och jag var blev typ besatt!
Så sjuuuuuuuuuuuuuukt bra böcker! Nära Harry Potter nivån alltså, och låååååångt över twilightskiten!
Nu håller den första boken på att bli film, som har premiär i mars. SOM JAG LÄNGTAR!
Speciellt när trailern är sååå bra också! Åhh man får värsta förväntningarna!!
Alltså ni MÅSTE läsa böckerna nu! Galet bra och gripande!
jag läste böckerna på svenska hehe, engelska är inte riktigt min grej ;)

Nä nu funderar jag på att börja läsa den första igen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

trailern verkade braa... kanske ska försöka läsa böckerna.. i will see...

2011-11-22 @ 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0