äntligen freedag!

på segersta fick jag börja med att rida fram dinosaurien Boogie (han som är 185 i mkh). Jäklarns vad jobbigt det var alltså! Sjuukt mycket häst att rida och såklart enorma gångarter!
Men även fast han låg på lite väl mycket ibland så kändes det bra! det går ju typ inte att det ska kännas dåligt på en sån häst ;) Älskade hans galopp! Jättejobbig att rida, men asfin! Mads tyckte att det såg bra ut också, när det inte gick för fort ;)
Och den hästen kommer nog att gå GP om han håller!
söta boogie!
Sen hann jag förutom det vanliga med att skritta Wolfman, Sune och en jättefin 5åring som heter Shakira. Hon är kvalad till 5års championatet i flyinge om några veckor! ( fast segersta har kvalat 5 hästar ;)


Sen åkte jag till överby och red lektion på Darco, han kändes väldigt fin! :)

Nu ska jag äta b&j ! har längtat hehe

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin han är! :D

2011-09-11 @ 17:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0