Ridning @ Solna

Igår var det första ridningen på Solna för terminen.
Vi red ut och jag fick rida på en häst som heter Olivia. Har inte hört så mycket bra om henne haha. Hon var inte rolig att göra iordning, hon försökte bita och sparka mig :( Men jag tyckte faktiskt om henne. Hon hade sina egna ideer ute i skogen, och när vi travade snubblade hon och gick ner på knä, jag var aaasnära på att ramla över huvet på henne då ;) Men hon var pigg och ville typ galoppera upp för backarna :p Sen när vi kom tillbaka travade vi lite i ridhuset, hon kändes väldigt fin och gick fram bra. Så jag tyckte om henne mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Hade lite fördomar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0