Allsvenskan 2011

Nu har Sthlms Ridsportförbund lagt upp vilka lag som ska vara med och när omgångarna ska gå i allsvenskan 2011 alla divisioner :))
Jag ska vara med och rida div III på våren och div II i höst på ponny, för oss ser det ut såhär:

Antar att vi kommer vara med i grupp1
Tummen upp:
Att en omgång är på stäket = jättejättenära, tar typ en kvart dit (y)
Att båda omgångarna är inomhus!

Tummen ner:
Att finalen är på hufvudsta som är en jättespänd tävlingsplats, jag har aldrig tävlat där men aa jag har sett film på när darco var där sist och typ stod på bakbenen i galoppfattningen :p
Att omgång 1 kommer typ vara första tävlingen på terminen
Att omgång två är på samma jävla dag som vi ska ha mästerskapen, så får dom väl inte göra?



Det här är ju lite tid kvar, men gilla att vi har en omgång hemma :)
Ska bli så kul att rida allsvenskan!
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: ronja

hufvudsta är bra ju! en av mina favorit tävlingsplatser, haha ;D

2010-12-04 @ 19:47:03
Postat av: Tilde

Haha nja :p

2010-12-05 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0