deal or no deal

Jag och Sandra har från och med nu en deal! har nog jag bestämt...
Jag fick idén när jag såg henne rida på Fedantos idag. Han var så grymt fiiiin!! han gick asbra, och jag har nog aldrig sett honom lyfta på benen så mycket. Och han är ju snygg, fint byggd och så, fin att titta på.
Men ja dealen är ju för att han är så jobbig på tävling. Han kan inte stå i trailern, inte ens om det skulle vara kö på vägen. Och så blir han ju lite spänd som de flesta andra och blir då lite jobbig, han är ju så stor också. Och så blir han ju "lite" sur i ridningen om det blir för jobbigt för honom :p
Men jag vill att Sandra ska tävla på honom!! :D (det vill nog lena också)
Så ja om hon tävlar på honom så lovar jag att fixa honom, och orka med honom på tävlingen :)
Så jag hoppas att det blir så ;D varför vet jag inte riktigt då det inte gynnar mig på nåt sätt egentligen :p Jag kanske lär mig lite saker, det är så kul att se sandra på tävling också, hon är alltid så lugn och så proffsig och så har hon en jävla vinnarskalle haha.
v
bilden är värd att visas igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0