Dressyrmusik

Nånting som jag uppskattar är bra musik på tävling! jag brukar sitta och nynna med i låtarna när jag rider ;)
På min och Darcos första tävling red vi till No Promises med Shayne Ward :)
Nä men det jag tycker är dåligt är att många har så himla tråkig musik på dressyrtävlingar för att det är ju just dressyr, som är lugnt och fint typ. Jag vill att det ska vara fin musik, bara det inte blir för fint, det ska vara nån blandning och gärna ny musik som spelas på radio. Bara det är bra musik som man inte somnar till eller dör av.
Haha på en tävling den här terminen fick jag rida till Skaka Rumpa med Sean Banan, det var lite sjukt :p
Men jag hatar när dom har senaste melodifestivalskivan typ, det suger!
Och när man hör samma låtar om och om igen, gör flera skivor och byt!
Och var inte för fega! våga blanda musikstilar, lite "upptempo" osv
För att ni ska förstå lite mer vad jag tycker är bra så har jag gjort en spellista på spotify:
Dressyrmusik :)
vad tycker ni? nånting ni skulle ta bort eller lägga till?
Ärevarvsmusiken är det ju inge snack om tycker jag. Det ska både vara musik när de går in på prisutdelningen och vid ärevarvet ;)
-Simply The Best
-We are the champions
-We are all the winners
-Stand up (for the champions)
-Waka waka funkar också haha!
Och om jag skulle göra en kür skulle jag lätt använda musiken från Pirates of the Caribbean, grymt ju!
Från 1.00 :)
Vad tycker ni nu då?
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Karro Grape

haha en gång fick jag rida till Günter - string bikini när jag tävlade hos er! Som om inte det vore nog så fick jag rida till satisfction i andra klassen :D haha!

2010-12-09 @ 10:46:44
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0