Gårdagens ridlektion

Hello, sorry att jag inte hann uppdatera igår! men Färlen och Stördny sov hos mig, myyys :)
Igår fick jag rida på jättehästen Fedantos! :D det var kul att jag fick nån som jag inte brukar rida, har bara ridit honom fyra gånger (tre hoppning) och det var för typ två år sen. Så det var skoj!
Gick inte bra alls! Han var väldigt krånglig tycker jag, när man tog i tyglarna i traven så la han in ett halvt galoppsprång och ja. Men han blev lite finare mot slutet iaf :p Vi hade cavaletti (markarbete typ) och ja det gick ju ganska bra det, över bommarna och att få rätt galopp och så =)
skulle vilja rida dressyr på honom också, men nu antar jag att jag kommer få hoppa honom nästa två gånger :)

Haha jaa så här kan han se ut ibland xD Fedantos och Rebecca på framridningen till lektionshästmästerskapen 2010....

...men sen var han superfin på banan och vann på 71% (tre domare) :) La:3 tror jag det var?
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0