Hoppkurs dag 1

Gick inte så bra idag. Han lyssnade inte riktigt på vänsterskänkeln, så i början skulle vi "hoppa" små bockar på volt och i höger så slängde han sig bara över och bytte galopp. Det berodde ju på mig. Jag drog i högertygeln och red inte över bommarna. Så fick hålla på ett tag till jag lyckades trycka in rumpan och rida hela tiden. Men då var både jag och Darco helt döda och han var sjukt svettig och det var bara i början av lektionen :p
Så sen så var vi båda lite sega. Men det gick liksom helt okej. Inte bra och inte dåligt.
Vi avslutade med en liten bana, som också gick helt okej.



Sen stack jag direkt till bussen, emelie tog hand om darco mot en tjuga, tack emelie :D Men jag missade precis bussen, såg den svischa förbi så då var det bara att börja gå/springa till stationen. Men bussen hade vart 6 minuter tidig! men aa jag hann otroligt nog med tåget ändå!!!
Jag var helt darrig i benen hahah, det är ju ganska långt att skynda sig. herre.
Bion var iaf bra =) trodde inte att narnia skulle vara så spännande! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0