Julkurs dag 2

Alltså vet egentligen inte vad vi tränade på idag, tror inte vi gick efter något speciellt :p
Darco var lite seg idag, jag fick inte riktigt fram honom för skänkeln. Men däremot så var han jättefin i formen idag! Han gick inte och "nickade" med huvudet nånting nästan. Så det vara väldigt positivt. Men annars så tycker jag inte att jag red superbra idag.
Vi jobbade inte så mycket i galopp idag men det vi gjorde så tyckte jag att det kändes bra :) Fick några felfattningar bara när jag skulle fatta vänstergalopp i höger varv, men det ordnade sig.
Men jag är ändå nöjd med kursen. Vi gör framsteg hela tiden nu känns det som! :D
bilder kommer dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0