Lördag (20 dagar kvar till julafton...)

Jobbade i stallet imorse, gick lite trögt menmen :)
Sen så fick jag rida lektion istället för amalia som inte kunde eller vad det var. Fick rida på Zara idag igen. Gick helt okej. Lektionen idag var för Lisa Sarin, ett tag sen jag red för henne men det var kul :) Även hon håller på med att man ska flytta hästens kroppsdelar, så det gjorde vi idag och så gjorde vi lite diagonalslutor i skritt. Idag gick tog det inte lika lång tid tills Zara tog ett stöd på bettet så det var bra! och i slutet så kändes hon fin!
 Jag fick en liten specialövning som jag fick göra på framridningen för att kontrollera att hon var loss i sidorna, den var jätte bra! tänkte visa den i ett inlägg.
Nu har jag kommit hem och ätit lite pepparkakor!
Juste idag har barnen börjat julpynt hos hästarna! :D jag, sara och hanna ska pynta till Darco på måndag och då ska förhoppningsvis alla hästar ha fått pynt! myysigt!

förra året :)
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0