Luciashow

Idag har vi haft våran årliga luciashow på överby! :D jag red i kadriljen och gick luciatåget. Sen så hade vi typ maskeradhoppning och våra ridlärare lekte flickorna på klitteholm, haha så kul!
Kadriljen gick bra, Darco skötte sig faktiskt! han brukar alltid busa så mycket :p men ingenting den här gången, skönt men lite tråkigt (a) Dagen slutade med en myyysig julmiddag för personalen, styrelsen, US och lite annat folk =)
Här kommer lite bilder som är fotade med SARAs kamera :)
träning :) jag och darco är tredje från vänster


mys efter träningen imorse :)

haha våra egna klitteholms flickor x)

kadriljen :)

Jag och darco :)



jag till höger om luciahästen (a)



julmiddagarna slutar alltid lite flummigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0