Måndag

Idag känns det som att jag har ätit hela dagen! mums, men tjockt :p
Fick fika på morgonen i skolan; lussebullar, pepparkakor, skumtomtar och julmust. Sen kom mamma med muffins och kladdkaka och nu kladdkaka igen efter middagen :d men har jag sagt att jag älskar kladdkaka? Frödinges är favoriten, bättre än hembakad LÄTT!
Aja fick rida på Flash idag, vi hoppade. :) Han sparkade mig när jag spände sadelgjorden :( gjorde inte så ont faktiskt :p Jag brukar inte tycka om att rida på flash för han är så konstig, men idag gick det faktiskt helt ok och det var ganska kul. Fast ett hinder stannade han på några gånger, eller först stannade eden på det och jag var precis bakom så flash såg det och eftersom han är lite spec (osäker) så stannade han också och då stannade eden igen och då stannade flash igen och då stannade eden igen och då stannade flash igen och sen hoppade eden och sen hoppade flash haha. Men han tvekade lite på det hindret resten av lektonen. Annars gick det ganska bra, så himla skönt att hoppa hästar som kan byta! dom flesta av våra pållar gör inte det, men några så :) najs!
ida och flash på en hemmatävling nångång :) (dom är coola för dom har tävlat msv nu xD eftersom det nuförtiden finns MSV:C :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0