Praktik 2011

Har ju praktik en dag i veckan med skolan. Vi får bara vara ett år på samma praktikställe (två terminer).
Jag har ju vart på överby en termin nu, men ska inte vara kvar där efter jul. För jag vill spara en termin där så jag kan vara där första terminen i trean typ. Dvs mitt sista ponnyår, så jag kan satsa järnet då! För nu har ju vi praktik på torsdagar och jag rider ju redan på torsdagar, då är det ju roligare om jag kan vara där sen när vi har nån dag som jag inte rider på, så kan jag rida privatlektioner :)
Så jag ska byta nu, förhoppningsvis får vi reda på nästa vecka var vi ska vara. Jag och Rebecka vill vara på ett dressyrstall tillsammans, det verkar ju jätteläskigt att komma till ett nytt ställe helt själv :p
Så på lappen vi lämnade in där man fick önska ställe så önskade vi: Hogsta, Segersta typ jursta eller vad det är? :P och Bruno Degreef. Ja vi får se vart vi hamnar helt enkelt, hoppas att det är ett kul ställe!
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Karro Grape

Va på Hogsta! Hos emma! :D

2010-12-18 @ 20:28:34
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0