Sorry!

förlåt att jag inte uppdaterade på hela dagen igår :s
syns på besöksstatistiken de senaste dagarna att jag har varit lite trög :(
Men igår så var jag ju på Ågesta hela dagen och sen så red vi för Kristian von Krusentstierna sen på eftermiddagen. Sen åkte jag till stallet och var där ett tag, sen åkte vi direkt till kista centrum och åt en fet pannkakstallrik med glass, grädde, chokladsås, banan och nutella MUMS!
Sen så åkte vi (jag, helena, rj, lisa och frida) hem till RJarna och så kom Kristin och vi typ pratade och kollade på Hitta Nemo :)
Imorgon är det Luciafest på Överby, så nu idag är det genrep och massa saker att fixa!! Så det kanske blir lite dåligt med update helgen ut.
Ska försöka iaf :)
/tilde♥
(ett långt inlägg om kvk ridningen är på väg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0