2011

Nu kan jag inte sluta längta till år 2011! :D alltså det året kommer bli så bäst. Och nu tänker jag mest på tävlingar hehe. Men vi ska rida ALLSVENSKAN! fett kul!!! Vi ska iaf rida div III (och då vill vi vinna haha) och ev div II om vi får ihop ett lag till det :) Och så ska våra duktiga hästar också rida både div II och III. Och så ska vi ha massa hemmatävlingar! :D Lektionsponnymästerskapen ska vi ha!! så himla kul och så himla taggad på en skiiiitkult tävlingsår som det kommer bli! Synd att det är så långt kvar bara :(
vårt duktiga allsvenska lag 2008 som vann hela div II med bara tre ridskoleponnyer, grymma eller vad?
Från vänster: Isabelle-Heavy, Sandra-Darco, Malin-Evita
:')
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åååh nostalgi<3 det kommer gå grymt bra för er också! :D <3

2010-11-03 @ 19:34:49
URL: http://isabellewestergren.blogspot.se
Postat av: Sandra (Tungelsta RK)

Åh vad kul du kommer ha nästa år :D

åh, jag vill inte sluta rida ponny, vill ocksåvara med i allsvenskan och lektionsmästerskapen!



Lycka till i vår, det ska bli kul att följa er :D

2010-11-04 @ 20:48:14
Postat av: Tilde

ni var så duktiga Isabelle! :D jag hoppas det! :)<3



Sandra: Ja verkligen! :DD

Usch förstår det :(( så tråkigt att man blir för gammal </3

Tack! :D

2010-11-05 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0