bekännelser

ibland får jag dagar då jag inte orkar nånting, idag blev en sån dag :/ jag orkade inte lämna kasper hos grannen orkade inte gå ner till pendeln och åka till stallet :s hatar såna dagar, men jag orkar verkligen inte.
Ska försöka få ut nåt av den här förmiddagen ändå, rita på stallet till skolan som ska vara klart nästa vecka.
Fick alldeles nyss lust att baka men det gick över :(
Jag kan ju säga en sak som jag vet att några i stallet har undrat över haha. nä men min moster har ju en ridskola i belgien. Och min mamma började prata förra veckan om att vi skulle köpa en häst av henne till mig :) det skulle ju vara askul verkligen! vem vill inte ha en häst liksom? Men jag inser att jag kan inte. Kommer inte att ha råd att rida på överby så mycket då och jag vill inte ge upp Darco. Han är mitt allt♥ och jag vill utnyttja tiden med honom så till det yttersta!
så om jag skaffar häst blir det nog efter att jag har fyllt 18.
/tilde♥
lilla hjärtat♥

Kommentarer
Postat av: Fia

KÖP DARCO DÅÅÅ? :DDDDDDDD

2010-11-02 @ 21:38:13
URL: http://wahlqvists.blogg.se/
Postat av: tilde

om jag kunde så :)

2010-11-02 @ 23:51:14
URL: http://tthelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0