Bild, behöver hjälp!

Jag skulle vilja förstora en ridbild på mig och Darco :) men jag har ingen aning om vilken!!!! har några ideèr men behöver hjälp!
Här är mina förslag:
1.
2. Om man kan beskära den lite snyggt!
3.gillar egentligen inte var han är i steget här, men venne tycker om bilden ändå :p
Nä men jag vet inte, ingen av dom här bilderna är ju superfin liksom :p haha men om någon har nåt annat tips så får dom gärna dela med sig :p För jag vill helst ha en bild när jag har kavaj och allt på mig, inte nån framridningsbild med lindor och sånt tror jag...
Nån som tycker nåt? :)
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Av dom dära tycker jag nog nummer 2 är finast, man kan nog beskära och zooma tror jag nog :) <3

2010-11-22 @ 22:20:51
Postat av: Agnes - Hästskötare i Englands storstall

Jag tyckte den andra bilden ser jättetrevlig ut, men tänk på att ju mer du beskär och zoomar desto sämre kvalité blir det, och inge roligt om du vill förstora då!



Ni ser jättefina ut tillsammans :D

2010-11-24 @ 23:41:46
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Lyckas du skära och ändå behålla skärpan så är bild 2 helt självklar! :D den var riktigt fin!

2010-11-25 @ 13:32:41
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Tilde

Ja ska nog försöka ta tvåan, den är nog finast!

Behöver ju inte bli en jätteförstoring.

Tack! :D

2010-11-25 @ 15:44:34
URL: http://tthelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0