DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Känner bara för att gå och dö just nu! Vällingby har fått fucking ringorm och ställer in sina tävlingar :(((
bajsbajsbajs!!!! Det här har varit ENDA tävlingen som inte har vart allsvenskan som vi har kunnat åkt på och så blir det såhär :(
inte kul nånstans!
Ska ju tävla på haningebygden nästa helg men chansen är inte jättestor att jag kommer med eftersom det är allsvenskan... och där kan jag nog ändå inte vinna för det r hååårt motstånd :(
Min dag förstördes heelt!
men jag och helena tänker prata med lena om en grej i helgen nu så vi får se hur det blir, säger inget förens det är säkert!
/en bajsarg tilde♥

Kommentarer
Postat av: Sandra (Tungelsta RK)

Hej!

Vad fin bloggen blivit :D



Usch vad tråkigt att de behövde ställa in tävlingen.

Jag är också anmäld till blåkullas tävling (hbrf) och känner samma som du, känns som om chansen att man kommer med är liten :/ DEt är så tråkigt att det typ bara har varit allsvenskan den här hösten..



Men det där med hårt modstånd tycker jag du ska tänkaom angående, du och Darco är ju jäteduktiga :)

2010-11-04 @ 20:43:03
Postat av: Tilde

Tack Sandra! :D

Ja verkligen :(

Ja usch det suger att det bara är allsvenskan!!! :/



Haha ja det beror lite på från gång till gång men tack :')

2010-11-05 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0