Globeeen!

Blir ett snabbt inlägg nu, kom precis hem.
Det var askul att se alla dom bästa dressyrekipagen träna i förmiddags, Parzival♥ han såg asfin ut!
Scandic såg också grym ut, samma med Ankys coola häst!
5 & 6 åringarna var också jättefina, fastnade speciellt för vinnaren, femåringen So What 19 från danmark :) grymt snygg!
Sen var det clinic för självaste Edward Gal, var jätteintressant. Men vet inte vad jag tycker om hans orangea stövlar... :p
Hoppningen och islandsähstarna kollade jag inte så mycket på... Kollade på Agria hoppet och den där tränarsaken :) sen så gick jag och shoppade, men hörde att dom hoppade otroliga 185, barbacka! Vet inte om alla kom över den höjden men dom som var med var Pontus Westergren, John Hickey och Robert Whitaker.
Sen gick vi in och satte oss på en B läktare och väntade till premiär showen (som vi inte hade biljetter till egentligen)
Vi kollade till halva 1.40 hoppningen sen gick vi och kollade lite mer i annexet ;D
Det som gjorde min dag var när Carolina Gynning ramlade av HAHa, men det var ju typ malins fel för hon drog i tygeln så hästen svängde tvärt runt henne och då föll Carolina av hhaha, dom hade vunnit stjärnstafetten annars :P
Fick med mig hem 4 vita jacson skydd med ludd i och aaaaassnygga vita lindor från Schockemöhle (y) och några gratis ridsporttidningar ;)
ser fram emot imorgon :D
tack tjejer för en superkul dag! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0