globen

Då har även vi bokat biljetter till globen! Eller till en grej iaf, lördagsmorgonen med ponnyküren♥ och world cup dressyren. Tycker att det är väldigt värt att vänta med att boka sina biljetter, vi fyra stycken köpte idag och fick på sjunde raden liksom ;) För nu släpper ju dom biljetterna som dom har hållt för dom som ska dit hela helgen men som ingen ville ha och det är ju ändå asbra platser :)
Och jag älskar att det är asfina ponnysar som ska täva iår också!! :D
-Extrem (Amalie Egholm-Hebsgaard) såg jag förra året där men det känns som att dom har utvecklats ännu mer nu! grymt ekipage
-Fighter (Sofia Matteoni) såg jag i falsterbo för några år sen, tror dom vann då? asfina!
-B Capriole (Marina Mattsson) har aldrig sett mer än filmer och bilder, ska bli askul! vad mer behöver man säga liksom? Marina är ett underbarn! En av mina förebilder inom ridningen (3 SM guld iår!!!)
-Jarno RP 145 (Amanda Svanberg) Heller aldrig sett mer än bilder, men alltså ååh Barbiehästen! så himla snygg och älskar färgen! ska också bli grymt kul att se!
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0