Gloooben!

Förlåt att jag inte kan sluta tjata om globen men jag är såå shoppingsugen!
Vill ha
-Tävlingsschabrak! vill ha ett vitt mias schabrak med silvrig passpoal, svart och rund kant. Med överbys logga på och så nåt till :)

-Vita skydd att ha på tävling. Vill ju helst ha Catago skydden som är stööört snygga! men ja vet inte om min plånbok blir så glad då.. annars blir det vita jacsonskydd, dom med ludd i.

-Tävlingskjorta min är lite för kort (barnstorlek) och inte superskön. Har sett nån snygg från Kingsland som inte är så skjortig, verkar vara väldigt skön!

-Vita lindor! helst några med nåt snyggt på knäppet men vi får se vad det finns

- Om jag hittar vill jag ha ett nytt träns. tävlingsträns alltså. Vill ha ett mörkbruntbrunt såklart med fluffig vit fodring i nosgrimman! :D som inte kostar över tusenlappen!

-Ridtröjor! typ fleecetröjor och sånt med dragkedja. Snygga ska dom vara :)

-Marinblåa KL strumpor! assnyggt till gråa ridbyxor


-Nya Roeckl handskar att ha till vardags, mina är det hål i :s


Det var det som jag kom på nu iaf. sen blir det ju alltid massa annat ;) 
Behöver lite mer pengar till det bara... (pappa!?) hehe
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: andreas

hej

du ringde aldrig efter i fredags

men du har ju mitt nr så vi hörs gumman ;)

2010-11-07 @ 21:42:25
Postat av: E.T

köttfärs klubba :)

2010-11-07 @ 21:43:02
Postat av: Eleonor

Psst. Glöm inte bort att du kan vinna en mysig fleecejacka + strumpor till ett värde av 650 .- BARA i min blogg. Läs mer under fliken: TÄVLING

2010-11-07 @ 23:12:44
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0