Göteborg Horse Show?

Jag och några tjejer i min klass har börjat planera in en resa till göteborg under horse show helgen! :D
Jag har aldrig vart i gbg tidigare och har aldrig vart på scandinavium eller nåt heller.
Tycker att göteborg horse show verkar bättre än stockholms, större mässa, större tävlingar osv. Men har ju somsagt aldrig vart där så ;D
Vi har planerat att ta åka buss natten fredag-lördag och gå på lördagkvällen och sen på söndagen och åka hem med buss natten söndag-måndag och då åka direkt till skolan. Hoppas verkligen att det bli av, skulle vara fett kul! :D
Några som ska dit?
random bild på mig och darco


Kommentarer
Postat av: Elvira Henningsson

Jag och Klara!

2010-12-01 @ 22:03:32
URL: http://elviraochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0