harry potter och dödsrelikerna del1

Kom hem igår vid kvart i två haha :) och jag spillde ut alla mina popcorn :(
Men det var lätt den bästa hp filmen!! :D Tyckte att dom lyckades få med allt det viktigaste, men sen hoppar dom ju alltid över små detaljer som inte hinns med. Men den här gången var det inget viktigt iaf (Y)
Och den var väldigt välgjord! Det här är första filmen jag har sett efter jag läst boken (läste alla böcker sommaren när 6an gick på bio) och det vara ascoolt! för när dom var på vissa ställen i filmen var jag 100% säker på att jag har sett det här tidigare! jag sa det till Ella tillochmed! Men det var en rolig känsla och kul att det blev så bra på dom scenerna.
Nä nu har jag en ny favorit av filmerna :) men den boken är ju bäst också tycker jag.
Ikväll är det Harry Potter och det vises sten på teve också! :D klockan 17 på femman.
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0