Harry Potter och Idol

Haha min syster hade ju reserverat biljetter men missat att man skulle hämta ut dom dagen efter man reserverade :p
Så det blir att kolla på bio klockan 23 ikväll :) mysigt ju!
Har kollat på idol också! Jay är ju så gryyymt bra!! han borde verkligen vinna! Pappa sa att dom här sidorna där man kan tipsa om vem som vinner har stängt att man kan välja vem som vinner Idol 2010, för att de säger att Jay kommer vinna :p man kan bara spela om vilka som kommer tvåa och trea nu.
Men jag tycker att Linnea ska komma tvaå! hon är också sjukt bra och har ascool röst!
Det som jag tycker är kul med årets idol är att det är med lite mer speciella artister som Jay och Linnea. Dom är ju lite mer musikaliska tycker jag ;)
Tre favoriter med Jay, senaste är ju från idag och då var han verkligen grym!

Kommentarer
Postat av: Big J

Haha vilken klantig syster du har :P

2010-11-23 @ 16:39:17
URL: http://jippijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0