Heemma!

Haft en till underbar dag på globen, men nu är det slut för min del...
Började med ponnyküren som var bra, många snygga ponnysar! fast tyckte att många hade lite missar så procenten låg inte jättehögt. Men man förstår ju att dom blir spända ;) Vann gjorde ju Amalie och Extrem! Grattis till dom :D
Marina är ju så cool när hästen blir spänd och hon är jättelugn och har värsta pokerfacet.
Sen vare internationell dressyr. Massa aaasfina hästar. Tyckte fortfarande att IPS Painted Black (anky) var så sjuuuukt snygg! :D kommer inte ihåg om den kom tvåa eller trea? minnet ni vet.
Vann gjorde ju såklart Adelinde Cornelissen och Jerich Parzival, lika underbart fina som alltid!!! :D
Favourit ville inte heller idag piaffera riktigt, det gick i början men sen i dom två sista så ville han inte mer. Precis som i Kentucky (VM) undrar egentligen varför? det kanske har hänt nåt? eller så är han bara tjurig för att han tycker det är jobbigt.
Tråkigt också att bara en hade sin häst på prisutdelningen :/ ville ju njuta av deras hästar en sista gång!
Aja, sen blev det massa shopping!! :D lite besviken över att jag inte hittade några vita boots, men dom har ju iaf det på hööks.
Sen så lyckades vi smita in på kvällsshowen igen, när det bara var bemannat vid en biljettkontrolls utväg... inte smart alltså :p så då såg vi på den. Dom hoppade om bilen, som Robert Whitaker vann och Malin Baryard-Johnsson kom tvåa efter en snygg ritt. Efter det var det kameldressyr, fett coolt!! kamelen gjorde skolor, byten och skänkelvikningar haha! Sen åkte vi hem, men jag glömde en av mina påsar vid agria-montern och kom på det när vi skulle hoppa in i bilen, så det var bara att springa tillbaka xD
Jag tog inga bra bilder, så jag tänker inte lägga upp nåågra, antar att ni kan se på andra sätt.
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0