onsdaaaaaaaaag

Blir bara ett snabbt inlägg nu, är trött så jag vill sova :)
Dagen har vart ganska lugn. Jag jobbade hårt i skolan idag och fick för en gångs skull saker gjorda (y) sen var jag inte på matten för jag skulle till tandläkaren, som kändes helt onödigt! var där inne i 5 min för att min nya tandläkare skulle kolla hur det såg ut med tandställningen och så fick jag en till påse med gummisnoddar och en ny tid. blir av med den efter jul nångång!
Sen gick jag in på centrum och köpte en sak som jag tänkte ha i håret på tävlingen på söndag, kan visa imorn hur jag ska ha håret. På tal om tävlingen så var det två från reservlistan som kom med nu, så jag slipper starta först. Det känns lite skönt faktiskt, även fast det är skönast att starta i slutet, spec om man bara ska rida en klass. Men jag ska inte klaga :)
Känner på mig att söndag kommer bli en superrolig tävling! massa trevligt folk som ska dit också och fina hästar att titta på. Försöker lägga upp en plan på min framridning eftersom att inte Sandra kan följa med och hjälpa mig. Tror att det blir bra, bara jag inte glömmer halvhalterna haha.
Aja ska dejta sängen nu
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0