Ridlektion

brRed ju sista gången nu före tävlingen.
Kändes helt ok. La in galopp tidiigt så traven kom igång lite bättre. Tränade lite ökningar idag också, både trav och galopp. Travlängningarna blir ju typ alltid bra! :p galopplängningarna blir lite sisådär, antingen så länger han jättebra men öppnar sig eller så blir det en mesig längning och formen är jättebra. Men fick till det några gånger idag iaf :)
Och traven blev riktigt fin på slutet.
Känns ganska bra för söndag :D
bild från min och darcos första lokala tävling tillsammans, 11/10-09 på Botkyrka, 13 underbara månader sen♥

Nu måste jag rita på mitt stall och skriva klart beskrivningen till den, jag orkar inte haha.
Imorgon är det ridning på solna med skolisch, ska bli kul. Vi ska ha markarbete :)
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0