ridniiiiing

JAG KOM MED PÅ HANINGEBYGDEN! fan vad naaaajs :D:D lite bajs på att jag startar först bara.. men nu ska jag inte vara kräsen för jag är seriöst asglad haha :D
Red på prinsen idag :) Kändes bajs i början, han sprang ifrån arbetet och kändes inte alls eftergiven! han böjde på nacken men inte mer liksom.
Men det släppte sen, så då blev han eftergiven och fin i sidorna! Galoppen kändes ganska bra också! hoppningen har nog gjort sitt :D och sista traven kändes skitbra också :) vill få till det lite tidigare i lektionen bara, men jag måste nog börja galoppera tidigare då också.
Ska gå och kolla på teve nu, blir mer detaljerat inlägg sen kanske.
MEN JAG KOM MED PÅ HANINGEBYGDEN haha :D blir tre starter och inte bara två iaf den här terminen x)
nu kör vi min fina darco♥
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0