söndag

Tänk att jag egentligen skulle vara med sandra på tävling idag och själv ha tävlat igår...
aja ber till gud att jag ska komma med på Haningebygden haha :D (vilket antagligen inte kommer hända)
Men idag är det lovets sista dag och det känns inte kul nånstans... skulle ha sovmorgon idag och bra gick det när våra byggjobbare kom klockan 9 imorse. Så har tagit det luugnt på morgonen, tittat på Hitta Nemo♥ städat lite på mitt rum och så. Nu kollar jag på förprogram till EMA som är ikväll! det är alltid skitkul att kolla på! (klockan 21 på MTV) :D
Ska till stallet om nån timme och stå i cafeterian :) sen ska min lossassyster som tog körkort förra veckan hämta mig så ska vi till bromma på släktmiddag. najsnajs!
/tilde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0