Stallet

Tjoho :) sitter vid stalldatan, har ju praktik idag här på överby! Idag så var Sandra magsjuk, men hon kom ändå och morgonfodrade och släppte ut hästarna. Sen blev hon iaf hemskickad så nu fick jag jobba istället för henne :) det gick bra med stallet imorse, jag är lite seg bara. Inte så van vid att fixa hela stora stallet utan nån hjälp (förutom sanna h som gjorde alla uteboxar och sandra som gjorde alla höpåsar) men jag var iaf klar till tio i tolv. Så nu fick jag en lång och slapp lunch, ska ta hennes eftermiddag också så om 20 minuter ska alla hästarna in. Skönt att det inte är rullväder iaf :)
Tycker ändå att det är skönt att jobba i stallet istället för kontorsjobbet ;) och ikväll är det ridlektion! :D har kameran med så kanske kan få nån att filma lite ;)
/tilde♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0