Tävlingsresultat

Hittade inte min kavaj :s men fick låna av en kompis, så det ordnade sig :)
Tävling idag då, en LB:1! framridningen kändes helt okej. Han var lite småseg, men det blev bättre sen och då sprang han på fint! :)
Alltså jag måste bara säga att jag hatar haningebygdens underlag i tävlingsridhuset! stenhårt, det låter nästan som att man travar på asfalt :s
så tog det lite lugnt i collecting, men han busade lite där i galoppfattningarna.
Inne på banan kändes det asbra faktiskt! fast när jag hade fått startsignal gjorde jag en 10m volt och då tappade han bjudningen och sen kom den inte riktigt tillbaka.
Men kändes helt ok förutom bjudningen då och så studsade han med baken på nåt konstigt sätt i vänstergaloppen haha. som att han typ sparkade bakut fast inte ut med benen liksom :p svårt att förklara och smarta jag glömde kameran hemma så ingen filmade heller :/
Men högergaloppen kändes bättre.
Domaren var snäll och gav oss 68,966% :) kom delad 5:a på det. Väldigt hårt motstånd, ettan fick 73% tvåan fick 72% trean 71% och fyran 70% sen kom jag och klara på nästan 69% :)
finaste ponnyn har jag ändå! :D
bilder kommer också
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0