tilde+mobil=falskt

alltså aaaah varför händer allting miig? gällande mobiltelefoner då alltså...
Kan ju ta hela historien. Aah men öknehult sommaren 09, sitter på bryggan och tittar på dom som badar, jag skulle inte bada. Blir plötsligt jätteorolig att jag ska tappa min mobil som jag har med mig dit. Så jag tar fram den och måste bara kolla om den får plats i hålen i bryggan (om jag ska vara orolig eller inte :p) så säger jag "Kolla min mobil får plats här i mellan plankorna" och håller den emellan (??) då den fastnar lite och jag släpper den och plopp så ligger den på 6 meters djup (y)
Sen får jag en ny mobil några veckor senare :D som jag har tills typ början av december, det snöade aaasmycket, typ storm! tar in darco och tar fram mobilen för att ta ett par kort på honom (haha wtf liksom) ja och så stoppar jag tillbaka den i fickan, men så känner jag hur den glider ur och så ligger den i snön på typ en halvmeter, mobilen är silvrig och var på ljudlös. så det gick inte att hitta den fastän många försök.
sen så fick jag pappas gamla mobil (den var inte så modern ahah) som blev stulen på en fest i januari,när jag hade lagt ifrån mig den nånstans. så länge höll det liksom. fick en ny nån månad senare, min syrras gamla, den var lite finare!
I slutet av nian i slutet av maj/början av juni så sparkade nån upp mitt lås till skåpet i skolan så när jag kommer är det upplåst och mobilen borta, TACK! (några dagar senare så var även buss och bankkort borta -.-')
sen får jag ingen mobil förrens mitten av juli, en riktigt gammal än!
Har hållt ända till nu idag när det inte gick att ladda den, så den dog. Har typ testat alla uttag i hela huset. men nej.
Skulle testa en annan gammal mobil nu och så fattar jag inte att pinkoden sitter i sim kortet och inte i telefonen. så nu är det puk kod som gäller och dom har stängt telefonkontoret för ikväll. så får bli med telefon igen imorn -.-'
det suger!
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha du är hopplös :D<3

2010-11-13 @ 07:44:25
URL: http://sarametwally.devote.se
Postat av: Isabelle Westergren

Hahaha, det bästa tycker jag var på öknehult, kommer ihåg när du berättade det förra året, kockrent! ;)

2010-11-13 @ 19:03:01
URL: http://isabellewestergren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0