Uscha

Idag är verkligen ingen rolig dag för oss överbyare! allt känns bara hopplöst :( Först så ställer vällingby in sina tävlingar dit 6 ekipage skulle och sen kommer det fram två av våra favorittjejer ska sluta rida :((( malin som tävlade viola OCH ia som tävlade eden... malin och viola skulle dessutom göra sin tävling tillsammans på vällingby!
Känns just nu som att överby håller på att försvinna och jag är deppig och otaggad på det mesta.
Aja imorgon ska bli en bra dag! och nu ska jag trösta mig med gossip girl som jag missade igår och försöka att inte gråt för att det känns så jobbigt :(
BLÄ!
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: sara

tilde överby kommer aldrig försvinna... <3

2010-11-01 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0