världens bästa sandra!!

På lördag skulle egentligen ha blivit min första tävling som inte Sandra varit där på... det hade varit lite läskigt!!
jag vet inte vad jag hade gjort utan henne alltså. En sak är säker, jag hade inte varit där jag är idag!! jag hade nog fortsatt rida insparken på klubbtävlingarna bara...
Sandra tävlade ju darco mellan 2004 och 2008? :) jag följde med dom på alla tävlingar sista året, och lärde mig så sjukt mycket! på slutet fick jag och sara göra allting själva för att lära oss om vi skulle åka själva nångång :) och det är jag verkligen tacksam för!
Sen har hon också hjälpt mig att börja rida darco på riktigt och tillslut börjat tävla honom :D Och så har hon följt med mig på alla tävlingar med honom och hjälpt mig på framridningen och med småsaker! Sånt uppskattar man verkligen! även fast jag kanske inte är superbra på att visa det alltid...
Och det är ju så kul att följa med sandra på tävling också :D det tycker jag verkligen även fast jag är dålig på att visa det också..
Men alltså , ja hon vet hur det känns när det går dålig och hur hon ska få mig att känna sig bättre!
wiie sandra är bäst helt enkelt och jag uppskattar verkligen det hon gör!
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh vad du är söt tilde <3 jag är så glad att det var du dom fick ta över honom, var så orolig att det skulle bli nån som såg honom som en tävlingsmaskin och inte älskade honom för den mest underbara ponny han är! men det gör du verkligen och det är så kul att fortfarande kunna va en liten bidragande hjälp även fast han är "din" <3

2010-11-01 @ 22:21:22
Postat av: Tilde

<3<3

2010-11-01 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0