Tagga vällingby!

Jag är lättad över att jag kom med i lbn på vällingby!! :D dessutom så är jag tvåa på bortlottningslistan i lcn så man kan ju hoppas att två stycken stryker sig (:
och ett extra plus är att det är domare som tycker om lilla prinsen!
domaren i lcn (hoppas jag kommer meed :p) har sandra ridit för en gång och då vann dom ju på 71% så hon borde ju gilla honom lite iaf...
domaren i lbn har jag ridit för två gånger, första gången på vällingbys påsktävlingar i våras då jag vann på 64% :) och sen nu senast på nynäshamn då jag kom fyra på 67%
Så nu jävlar vill jag vinna haha! ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker :))
Tur är att jag tävlar på den finaste ponnyn!♥
Darco senast vi var på vällingby :')
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: Karro Grape

haha nej vi har faktiskt redan bestämt att dandy ska få vinna Lb:n och Fredag Lc:n :D haha vi har galet fina vinsttäcken så dom vill vi behålla hahaha :D

2010-10-30 @ 00:19:21
URL: http://karrodandy.blogg.se/
Postat av: Tilde

Haha nä du då måste ni kämpa!! ;)

haha låter bra (y) :D

2010-10-30 @ 13:41:45
URL: http://tthelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0