dagens ridpass

onsdag: Red på Darco, gick inte så jättebra. Jag satt som en gris typ :P och så stretade han i högergaloppen istället för i vänster som han brukar. Det är ju bra att dom byter sida, men det är svårare för mig när han håller på i högergalopp. För jag har svårt att ta fram högerskänkeln, så då byter han på bak.
Men traven var ganska bra.

torsdag morgon: Idag gick det bättre med båda galopperna, jag fick ha en aachenrem vid högerskänkeln så jag inte kunde dra bak den. Han var dock lite seg och stod emot skänkeln. Men Lena sa att det inte syndes iaf.
:)


Aja nu orkar jag inte skriva mer, vem läser det här egentligen? :p
Ska snart rida på Charlie!  ;D Sen så ska vi duscha och knoppa Darco


Kommentarer
Postat av: kelly

Sv, ja vad roligt. Har du inga bilder på honom från förut att visa? Vore kul att se :)

2011-04-21 @ 16:19:58
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0