RIIIIIIIIDNIIIIIIING

idag var det alltså dags för första ridpasset på 1 och en halv vecka :p
Fick rida på finaste Darco! :)
Och idag tränade vi mest på oss själva och sitsen, vilket typ alltid behövs läggas fokus på! och det passar ju extra bra nu när hästarna fortfarande inte är 100 igång så man inte kan rida en hård dressyrlektion iallafall.
Fick rida med ett spö som jag höll fast med tummarna för att jag inte ska lägga omkull händerna. Det var assvårt att rida så haha. Kände mig typ handikappad :p Så Darco sprang inte så fint som han kan göra och gick inte fram så bra för skänkeln. Men mina händer var iaf bra ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Isabe'

Fiiina Darco o Tilde! :)

2011-08-23 @ 11:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0