Onsdag-segersta

Idag var Elin där med mig, hon ska vara där nästa vecka också :)
Fick rida fram Capriman och Wolfman idag. Capriman kändes efter ett tag väldigt fin, han kan ju bli lite spänd och sådär. Men idag tycker jag att det gick bättre än vad det har gjort med honom tidigare.
Sen red jag fina Wolfman och Anna hjälpte mig. SKulle flytta honom mycket för skänkeln, lång och låg. Sen skulle jag göra mycket övergångar och ställe utåt och innåt. Han är så himla fin den hästen. Så rolig att rida!!
Sen såg gjorde vi de vanliga sakerna, gjorde iordning ett par hästar, tog in och ut från hagarna, fodrade, sopade, kollade hästar osv.
Vi fick vara med och kolla på en unghäst som Nisse från askö stuteri kom med också. En hoppastammad 2,5åring, Guidam (Ninja La Sillas papppa) är typ farfar till den.
Så dom släppte den i ridhuset för att se hur den rör sig och så. Vet inte om Mads ville ha den som dressyrhäst eller nåt :P väldigt fin var den, och hade faktiskt väldigt fin trav!
Wolffis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0