tuuuursdaaaag

Spec idrott på Farsta, red på gamla Svarten igen. Idag fick jag ha ett spö tillochmed. Tyckte inte att han var så fasligt rädd för det som han tydligen ska vara. Nä men det gick fett bra idag! Han sprang stadigt på tygeln och vi kunde tillochmed göra 10 meters volter i galopp, det ni! Förra veckan kunde vi inte ens galoppera runt fyrkanten... ;)
Sen precis i slutet så blev han lite väl springig haha, men det glömmer vi!

Åkte in till skolan på eftermiddagen och hade teori. Sen när vi slutade åkte jag med Sara och hennes syster som skjutsade mig till ulriksdals station, så det var niiice.
Direkt därifrån till överby, red på Zara. Gick bra idag, hon kändes fin och jag satt ganska bra. :) I slutet gjorde vi lite bogen in som blev väldigt bra i båda varven tycker jag! Hon e fin.

Pratade lite med Lena också om julkadriljen. Jag kommer inte få rida på lillprinsen då. Han brukar kunna bli rejält pigg på julkadriljerna, och hur han skulle kunna bli nu när han inte alls går mycket... haha! Nä men Lena tycker inte om när han busar sådär sa hon. Och det skulle ju typ kunna förstöra mycket. Lite tråkigt... men rider på Zara då istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0