Dagens ridlektion

Red ju somsagt på Decibell =)
och kom springandes när alla höll på att sitta upp haha. Red i bara skor också, och utan spö.
Herregud, skogsmulle x)
Jag har alltid haft svårt att rida henne. Har det fortfarande, gick väl helt okej mot dåligt haha.
Men det var skönt att galoppera på henne, för hennes galopp är lite bättre än Darcos.
Orkar inte skriva mycket mer, eller jo lektionens roligaste:
i slutet så rider jag och håller båda tyglarna på såna där pluppar och ba; varför böjer hon halsen så mycket när jag håller på "samma" plupp? och så gjorde jag inte det :PpPppP haha nä men jag hade en kortare på högertygeln, men jag trodde att hon bara gick och böjde halsen xD
Kristin och Decibel på tävling 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0