:'(

Nu är det väl typ 99% säkert att min moster ska sälja sin ridskola i belgien och flytta till sverige. Usch vad tråkigt alltså! Har så sjuuuukt mycket minnen därifrån;
-Alla galopptävlingar vi har haft i hagen, på ängar och liknande.
-När jag och min kusin alltid tog på oss gummistövlar för att gå ut i hagen och fastna i leran hahaha så man sen fick rida på en shettis till torr mark igen.
-Alla natturer på lägrena!
-Alla poney-games träningar
-När vi red b-ponnyer innan lägret och galopperade på ängar, tränade poney-games för att min kusin skulle rida EM
-Alla galna uteritter
-Bad i poolen haha
-Alla rykttävlingar då man ska klä ut hästen också
-När Helena följde med dit :)
-När vi smet ut på natten för att sova med valparna i en box :')
haha ja minnena är många och jag kommer verkligenverkligen sakna stället :/  Och alla underbara ponnyer som har vart där sen jag var liten! :'(
tänkte lägga ut lite gamla bilder därifrån sen.

Kommentarer
Postat av: Helena

:( <3 <3

2011-02-05 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0