Lady Gaga

Haha det inlägget som jag har känt för att skriva är om Lady Gaga :o
det trodde ni inte va!?
Nä men hon är så jävla cool. Och hon är grym på att sjunga, sjunger inte alls lika falskt som rihanna och katy perry live. Hon är asbra på piano som hon lärde sig av att bara lyssna, ganska musikalisk människa alltså.
Fast jag är liksom ingen som lyssnar på Lady Gaga på radion, alla hennes låtar spelas sönder så fort. Det är synd, dom blir liksom gjorda till mycket sämre än vad dom egentligen är. Så jag lyssnar bara på henne ibland, men när jag gör det så gör jag det mycket, som nu t.ex haha.
Var det någon som såg hennes uppträdande på VMA 2009? Så himla äckligt i slutet, jag trodde seriöst att det var en docka då! tills min syrra sa att det var hon haha.
Älskar den live versionen av Paparazzi också! Fast jag älskar den låten öht :p
Och om ni inte har sett den här så måste ni absolut göra det, awesome!
http://www.youtube.com/watch?v=t2aE-mnNZJ4
(inbäddning var inaktiverad på begäran) men verkligen värt att klicka!

Så här skrev hon på sin twitter för någon vecka sen: (kan inte printscreena)
ladygaga Lady Gaga
Can't stop crying watching this. This is why I make music. She is the future. http://www.youtube.com/watch?v=xG0wi1m-89o
Så himla gulligt ju!
Kolla videon, det är en liten tjej som gör en cover av hennes Born This Way, asgrymt!
Den här tjejen, Maria Aragon fick också vara med i Ellen DeGeneres här för några dagar sen, hur coolt!?
(Här sjunger hon också, kolla 02:15)
Vad tycker ni? fler såna här inlägg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0