otursdag

Börjar med att jag går upp tidigare än vad jag behöver x)
Sen var mitt tåg sent, så jag fick springa när jag skulle byta tåg (trodde först inte att jag skulle hinna) Sen fick tåget mot bålsta signalfel och fick stanna två gånger och stå stilla i en evighet.
Väntade på bussen, sen tog det ett år att gå på isgatan haha.

På segersta gick det iaf braa :) vi smörjde, mockade, fixade hästar och så skrittade vi ut, jag red på Kexet idag igen :)
Fick lite ont i hjärtat bara när det var en häst som rymde med kandaret runt benen och trampade sönder nosgrimman på OS-kandaret...
Men det gick bra för hästen och resten av kandaret iaf.
Mads tränade idag också. Fast vi hann inte se nåt, eller jo nån liten skymt :p (alltså han red för tränare haha x)

Men sen så skulle vi skynda oss till bussen, vilket var typ omöjligt pga halkan. Men sen kommer vi fram 38 när bussen ska gå och ja vad kul den kommer inte förens 22 minuter senare!! Så då missade vi tåget och dom går bara en gång i halvtimmen därifran :s
Och sen när jag skulle ta bussen från kallhäll till stallet var den 10 minuter sen, så jag kommer till stallet fem minuter efter att min lektion har börjat :p
tur att det var fixat att snälla sanna gjorde iordning decibel, så jag kunde rida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0