nio saker du kanske inte visste om mig

  • Darco är den enda favorithästen jag har/haft på Överby
  • Ett tag ramlade jag av så mycket när jag var i belgien att jag blev rädd haha
  • Jag har opererat mig två gånger på tre veckor, i magen. 17 stygn
  • Jag är jäääättelat!
  • Jag ska gifta mig med Justin Bieber
  • Jag är världens största tönt på twitter, stalkar massa kändisar haha!
  • Jag var värsta gingerkid när jag var liten, hade eldrött hår xD
  • Jag ÄLSKAR att äta betfor, blött eller torrt spelar ingen roll! Tog lite en gång på Vinn i stinsen nä en påse hade gått sönder :o
  • Jag hatar mitt utseende och min personlighet

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tilde han är min min min min!! <3 vi är redan gifta vetu väll?

2011-02-23 @ 21:48:37
Postat av: sofia

sista punkten håller jag inte med om... du borde vara nöjd med dig själv!! :D

2011-02-23 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0