Tvångstankar

Haha jag har ett par tvångstankar, det är jättejobbigt ibland :p undrar varför man får det egentligen?
Skriv ner dom i era iCares vettja!

- När jag äter godis så måste jag äta varannan sur godis och varannan choklad. Och så måste jag avsluta med en "neutral" godis som är varken choklad eller sur. Typ rollokola räknas också som choklad!
- Jag måste alltid kolla mitt alarm på mobilen minst en gång extra innan jag kan sova.
- Jag brukar sitta och hoppa över lyktstolpar med rumpan när jag åker bil. Alltså typ spänna rumpan hahaha.
- Om jag gör nånting på högerhanden, alltså typ slår i den så måste jag slå i vänsterhanden också.
- Jag måste knäcka mina fingrar! ofta!


Ja jag är lite störd ibland hehe :)


Och jag håller på att lära mig att darra med ögonen! :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha, det är med att hoppa över lyktstolpar var riktigt kul. xD

2011-02-02 @ 21:03:28
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0