Massa kul saker!

Har alltid jättesvårt att komma på rubriker, men ni behöver ju inte kolla jättenoga på dom :p

Idag var det ingen ridning med skolan på solna, men vi åkte dit och kollade på en liten sitsclinic. Nina red på sin häst Morina och visade lite sitsfel och hur det påverkade olika rörelser och moment. Det mesta var väl repetition men lärde mig lite bra saker också! =) Var kul att se hennes pålle också! Hon var fin (:
Snodde en bild på nina och morina (från hagensyason@bdb)


Sen så åkte vi till Livrustkammaren tror jag det hette? kollade på nån utställning om kungliga hästar och hundar, inte jättekul menmen :p
Sen fick jag reda på att jag kommer att få rida på REALclinicen för Kristian von Krusenstierna på Ågesta, söndagen den 6 februari. Då blev jag glaad, för det är bara 3 stycken i min klass som får rida.
Clinicen är väl mest för nya elever och så är det info om skolan och så. Så om du ska söka till gymnasiet iår och bor runt stockholm tycker jag absolut att du ska komma och kolla! Kristian kommer även att rida själv tror jag =)
Undrar vem jag kommer få rida på? har ju bara ridit på Dellboy där och han är ju så himla spänd vid läktaren så vet inte om jag kommer kunna/vilja rida på honom om det är många som kollar :p Så då blir det väl att sitta på en ny häst när alla kollar haha, skoj ju :D
Jag och Dell när vi red för KvK i november



Sen bar det av mot stallet för US-möte och Skötarmöte =) På USmötet gjorde vi en helrolig terminsplanering som sitter uppe nu på våran anslagstavla i ridhuset! Check it out!
Jag och Helena kollade lite på tävlingar också, finns massa roliga :D vet att jag har sagt det förut men det kommer verkligen bli en superkul vår! Hoppas att jag kan debutera LA också mot slutet av terminen!
Och imorgon är det 1 månad kvar tills slutbesiktningen av stallet! Och så kommer vi väl få nya hästar! Vi har inte fått nya hästar på typ två år nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0