det jag bjuder på ikväll...

...är ett långt inlägg om hur jag tycker det är att få följa med på tävlingar åt både Tilde & Sandra! Och ja, jag hade lite brist på idèer, men hoppas det här får duga!

Den allra första tävling jag var på, var år 2007 med Sandra & Darco på Mälaröarna. Kommer ihåg när Sandra frågade mig om jag ville följa med hur glad jag blev hahah :D Efter det har det bara rullat på!
Sandra & Darcos sista termin tillsammans var nog den mest framgångsrika. Dom gjorde 13 starter, varav dom var 8 indviduella vinster. Deras sista tävling tillsammans, var på Mälaröarna den 16/11-08. Det var dessutom finalen av ponnyallsvenskan div.II. i förklassen så vann dom på 73% och i allsvenskaklassen så fick dom ihop 64% tror jag, och det ledde till en tredje plats indviduellt och VINST för laget! Så sjukt underbart, deras sista tävling och allt!
Det har varit jätteroligt att få chansen att få följa med Sandra på tävling! Kan ibland tänka på den gången hon fråga mig första gången, varför just mig? jag va ju typ... jätteliten känns det som... :o

Sandra & Darco på lektionsmästerskapen, Gömmargården 6/6-08


Hemmatävling, Överby 7/9-08


framridning på Vällingby


Sundby


åh, glömmer det här aldrig haha! Mälarhöjden 14/6-08, då dom fick rida ärvarv i spöregn :D


deras sista tävling, Mälaröarna 16/11-08


Jag vet inte riktigt hur jag ska börja skriva Tilde & Darcos "tid"...
Deras första tävling var iaf på Botkyrka 11/10-09, då dom kom tvåa på 68% :) Sen har det väl rullat på, jag tycker att det ser lika bra ut varje gång, men det är bara för jag är kär i lilla ponnyn och tycker alltid han är lika snygg vad han än gör och tilde rider ju grymt bra hela tiden också... :D
Dom har även hopptävlat en gång, som tilde har skrivit om förut. Haha det var väldigt annorlunda, men väldigt kul ändå, hade bara varit på en hopptävling innan och det var med Sandra & Dion!


Botkyrka 11/10-09


Vällingby


Fornbodagård


Upplands Bro


hopptävling på sollentuna


fina lilla ponnyn ♥

Det har varit så himla kul att få chansen att få följa med både Sandra & Tilde på tävlingar, dom har lärt mig så mycket! Det är mycket att göra, det är stressigt och ibland så glömmer man saker (haha som när vi glömde sandras ridstövlar hemma...), men ändå så värt det liksom! Och såklart är det kul att se andra fina ponnys/hästar och flumma runt med Sofia & Hanna (fast vi skärper oss faktiskt på tävling) och att ta massa fina kort!
Det är nog det här jag gillar mest, att få chansen att följa med ut på tävlingar, det är inte bara grymt roligt utan även väldigt lärorikt!


Darco the crew!

Hoppas ni gillade det, vet inte vad jag tyckte haha... Det blev lite rörigt och flummigt, men som jag sagt typ två gånger - hade lite brist på idèer, men hoppas det här dög!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0