dubbelpass

Red först på fina Darco :)
Gick ganska bra, vi tränade galoppfattningar och dom blev  väl sådär, men vi fick iaf till några fina och så blev traven väldigt bra i slutet, fast han var lite småseg under hela lektionen :p
Försökte jobba igenom honom ordentligt i sidorna också och tillslut fick vi igenom båda sidorna lite iaf. Vänster är ju svårast.
Har bokat in en privatlektion också! :D:D fredagen den 11 februari är vi lediga, så då blir det, behövligt!
lilla prinsen innan en privatlektion för typ ett år sen när jag red med gramman.



Sen så fick jag rida på Viola. Var några veckor sen jag red henne sist.
Det gick inte alls bra i början, jag blir så flaxig när jag rider på henne och då funkar ju inget. Men aja blev lite bättre sen. Vi tränade på att fatta galopp för bara ytterskänkeln och då trodde hon typ att hon skulle gå in me rumpan, men sen fattade hon vad hon skulle göra =) Gjorde någon bra förvänd fattning också, men dom flesta blev lite sådär, hon blev lite böjd i halsen.
Sen i slutet kändes hon fin, fast sen blev hon tung i handen! antagligen för att hon var trötdå hon hade gått två ganska hårda pass på raken.
Men det var väl ganska kul iaf :)
Malin och Viola på tävling typ i april?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0